تبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری و فواید آن

اکانت تجاری یک ویژگی جالب است که بیشتر برای افرادی کاربرد خواهد داشت که یک پیج کاری در اختیار دارند. تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای هر کاربری امکان‌پذیر است و تنها شرط آن داشتن یک اکانت فیسبوک است. با تجاری کردن اکانت شاهد چند تفاوت خواهید بود که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

  • تفاوت اول: با تجاری کردن اکانت خود، از این پس کاربران وقتی به صفحه‌ی شما مراجعه می‌کنند علاوه بر گزینه‌ی Follow، گزینه‌ی دیگری با عنوان Contact مشاهده خواهند کرد که با کلیک روی آن می‌توانند اطلاعاتی همچون شماره تماس، ایمیل و‌. را مشاهده کنند. با انجام این کار پیج‌های گاهی دیگر نیاز نیست که اطلاعات تماس خود را در بخش بیوگرافی وارد کنند و می‌توانند به‌صورت منظم و حرفه‌ای، آن‌ها را در بخش Contact جایگزین کنند. با انجام اینکار زمانی که کاربر روی Contact لمس می‌کند گزینه‌ای با عنوان Call برای او به نمایش در خواهد آمد که با لمس آن مستقیما به ر گوشی برای تماس منتقل خواهد شد.

ادامه مطلب در سایت الف اموز


الف آموز اکانت ,تجاری ,contact ,کردن اکانت ,تجاری کردن ,اکانت تجاری ,اکانت عادی ,تبدیل اکانت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش ترکیب رنگ مو Calvinht264 Rumah پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مهارت های آموخته شده ! رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. موج سلامتی کانون حجت ابن الحسن (عج) قشم دانلود بازی